8 Ağustos 2008 Cuma

Merhaba Ben Ice-Breaker

Programlama ve hack ile uğraşıyorum. Ve bu 2 hobim birleşince ortaya güzel şeyler çıkabiliyor. Eğer güzel fikirlerin varsa ve kodlama biliyorsan benimle iletişime geçebilirsin.

Yakalanmayan keylogger, trojan, reklambot, spy vb. hack ve açık kullanan uygulamaları kolaylıkla yazabilecek haldeyim. İşletmeler için müşteri takip veya otomasyon uygulamaları veya online uygulamalar da oluşturuyorum. Özellikle online olarak internet tabanlı çalışan program oluşturmayı çok severim.

Bu yazı sadece başlangıç. Yaptığpım projeleri de burada paylaşabilirim. Herhangi bir şekilde yardım ya da program isteyen olursa iletişim adresi;
ixirdox@gmail.com kullandığım mail adresim,

icebreaker@w.cn msn adresimdir. Beni eklemeden önce mail atarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok: